V Gladius – pokazy systemów firmy Walord Games: „Blood Red Skies” i „Black Seas”

Systemów Warlord Games ci u nas na konwencie dostatek (bo mają być już 4), ale postanowiliśmy, że ku większej chwale Gladiusa jeszcze i te 2 przyjmiemy. Rzecz dotyczy „Blood Red Skies” i „Black Seas”.

Blood Red Skies
„Blood Red Skies” to wojenna gra powietrzna pozwalająca rozgrywać bitwy w przestworzach z niemal wszystkich frontów II wojny światowej. Pod swoimi rozkazami mamy 6 lub więcej samolotów, a do wyboru siły Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Cesarstwa Japonii i oczywiście III Rzeszy. Dynamiczna i szybka rozgrywka może być urozmaicona przez wsparcie powietrznych asów, dostępnych w zestawach dodatkowych. Dzięki unikatowemu systemowi osadzania samolotów na podstawkach możemy określać ich wysokość w powietrzu, co sprawia, że gra dostaje trzeciego wymiaru. Przed graczem stoją rozmaite zadania: od rozpoznania terenu wroga, poprzez osłonę własnej wyprawy bombowej, a na klasycznym dog fighcie kończąc. Unikalny system Advantage pozwala w prosty, a zarazem realistyczny sposób zasymulować walki powietrzne.

Pokazy „Blood Red Skies” odbędą się w sobotę i niedzielę (20 i 21 maja).

Black Seas
„Black Seas” przenosi nas do Wieku Żagla i starć morskich w latach 1770-1830, gdy żaglowce były u szczytu swej potęgi. Bitwy epoki napoleońskiej, takie jak Trafalgar czy ujście Nilu, walka u wybrzeży Ameryki Północnej w trakcie wojny o niepodległość Stanów Zjednoczonych, konflikty na Morzu Północnym czy problemy z piratami berberyjskimi na Morzu Śródziemnym – tego wszystkiego możecie doświadczyć wystawiając w rozgrywce zarówno potężne okręty wojenne pierwszej czy trzeciej klasy, jak i mniejsze jednostki handlowe, szkunery czy galery. Piękne żaglowce w skali 1:700 – fregaty i brygi – będzie można poprowadzić do boju w trakcie nauki gry, którą zorganizujemy na imprezie.

Pokazy „Black Seas” odbędą się w sobotę (20 maja).