III Gladius – prezentacja systemu „Chain of Command”

Chain of Command to zasady gry wojennej z okresu II Wojny Światowej na poziomie plutonu z dodatkowym wsparciem przy użyciu figurek żołnierzy i pojazdów w skali 28 mm (1:56), 20 mm (1:72) lub 15 mm (1:100). Podstawową jednostką wojskową jest pluton piechoty składający się z około 30 – 40 żołnierzy. Wsparty jest o historyczne opcje w postaci listy punktowej, którą gracz może wybrać według danego scenariusza.

Zasady są szybkie, ekscytujące i zabawne, dzięki unikalnemu systemowi dowodzenia i kontroli, który przedstawia graczowi decyzje podejmowane na polu bitwy przez dowódcę plutonu.

Na podstawie Chain of Command możesz odtwarzać zarówno historyczne walki, jak i własne scenariusze. Zasady zapewniają kilka różnych scenariuszy, które mogą być wykorzystane do gry, takie jak walka patroli czy atak i obrona. Oprócz tego zasady zawierają listy armii dla Wielkiej Brytanii, Niemców, Stanów Zjednoczonych i Związku Radzieckiego.