[H] System „Field of Glory Renaissance”

Field of Glory: Renaissance to system wydany przez Osprey Publishing. Bazuje na mechanice zbliżonej do opublikowanego wcześniej Field of Glory: Ancient. Obejmuje okres od końcówki XV wieku po początki wieku XVIII, nazywany mianem czasu „piki i muszkietu”. Pozwala więc na rozegranie starć z tak różnorodnych konfliktów jak Wielkie Wojny Włoskie, podbój Ameryki Południowej przez konkwistadorów, Angielska Wojna Domowa czy Wojna Trzydziestoletnia. FoG: Renaissance jest systemem do rozgrywania dużych bitew. Operuje się w nim całymi jednostkami złożonymi niekiedy nawet z 12 podstawek. Wiele mechanizmów zależy od rozgrywanych starć oraz wybranych armii. Podobnie jak w FoG: Ancient kluczowe jest jednak zachowanie zwartości sił i sprawienie, aby oddziały przeciwnika musiały wykonywać jak najwięcej testów zwartości. Czas trwania rozgrywki to, zależnie od wybranej skali starcia, od 1,5 do kilku godzin. Rozgrywkę w tym systemie będzie można zobaczyć na konwencie w sobotę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *