[H] System „Chain of Command”

Chain of Command jest systemem wydanym przez Too Fat Ladries. Pozwala na szybkie rozgrywanie starć na poziomie do kompanii. Najważniejsze jest w nim operowanie poszczególnymi sekcjami czy pojazdami. Mechanizm opiera się na odpowiednim zarządzaniu kośćmi dowodzenia i wykorzystywaniu ich do wydawania rozkazów. Sprawia to, że rozgrywka może być czasami zaskakująca, a przewidywanie działań jest kluczowe. System powstał z myślą głównie o rozgrywaniu potyczek z II Wojny Światowej, jednak został już rozszerzony o kolejne konflikty. Pojawiły się dodatki do Wojny domowej w Hiszpanii, czy nawet włoskiej napaści na Abisynię. Chain of Command jest systemem bardzo dobrym do rozgrywania kampanii, w których kluczowe jest unikanie nadmiernych strat i ostrożne zarządzanie siłami na polu walki oraz dostępnymi rezerwami. Rozgrywki w tym systemie będzie można zobaczyć na konwencie w sobotę i w niedzielę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *